دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام بانو

دانلود آهنگ های جدید ایرانی شاد و غمگین | بهترین مرجع دانلود آهنگ جدید غمگین و شاد فارسی 94

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام بانو از پارلین موزیک

تو اقیانوسه تنهایی گرفتارم بریدمو آب رفتم دردو دل دارم

بزن باد موافق راهمو وا کن یه عالم قایقه مونده به گل دارم

یه لحظه سر بچرخونی تلف میشم یه لحظه رو بگیری پاک نابودم

منی که تو نگاه مردمه دنیا همیشه مرده روزایه سیاه بودم

یه لحظه سر بچرخونی تلف میشم

یه لحظه رو بگیری پاک نابودم

منی که تو نگاه مردمه دنیا

همیشه مرده روزایه سیاه بودم

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام بانو

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام بانو با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ میلاد بابایی بنام بانو,دانلود آهنگ تمامه آرزوهایه منی بانو همه چیزی که از دنیا طلب دارم,دانلود آهنگ نمیشه از جهانی که تو رو داره برایه لحظه ای هم دست بردارم,دانلود آهنگ بانو,دانلود آهنگ جدید بانو با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید بانو با صدای میلاد بابایی,دانلود آهنگ جدید بانو از میلاد بابایی,دانلود ترانه بانو میلاد بابایی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ غمگین از میلاد بابایی,دانلود آهنگ های جدید میلاد بابایی,دانلود آهنگ با لینک مستقیم,دانلود آهنگ غمگین,

 

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام بانو با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ بانو تمامه آرزوهایه منی بانو همه چیزی که از دنیا طلب دارم از میلاد بابایی

Download new song called Lady Milad Babaei

ترانه سرا: علیرضا آذر , آهنگساز: میلاد بابایی , تنظیم کننده: فرزاد ماهان

میکس و مستر: احمد صانقه

 

دانلود آهنگ میلاد بابایی

برای دانلود آهنگ بانو از میلاد بابایی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

یه لحظه سر بچرخونی تلف میشم یه لحظه رو بگیری پاک نابودم

 

منی که تو نگاه مردمه دنیا همیشه مرده روزایه سیاه بودم

 

یه لحظه سر بچرخونی تلف میشم

 

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام بانو از پارلین موزیک

 

یه لحظه سایه برداری تلف میشم

 

 

یه لحظه رو بگیری پاک نابودم

 

منی که تو نگاه مردمه دنیا

همیشه مرده روزایه سیاه بودم

آهنگ جدید یه تشکر از احسان پایه با لینک مستقیم |دانلود ترانه و آهنگ شاد یه تشکر از احسان پایه به همراه متن آهنگ یه تشکر توی چشات یه حس عاشقونه ای هست

دانلود آهنگ جدید یه تشکر از احسان پایه

دانلود آهنگ جدید احسان پایه بنام یه تشکر با لینک مستقیم

ترانه سرا: مریم اسدی , آهنگساز: سعید هاشمی , تنظیم کننده: شورا

برای دانلود آهنگ شاد یه تشکر به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ میلاد بابایی بنام بانو,دانلود آهنگ تمامه آرزوهایه منی بانو همه چیزی که از دنیا طلب دارم,دانلود آهنگ نمیشه از جهانی که تو رو داره برایه لحظه ای هم دست بردارم,دانلود آهنگ بانو,دانلود آهنگ جدید بانو با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید بانو با صدای میلاد بابایی,دانلود آهنگ جدید بانو از میلاد بابایی,دانلود ترانه بانو میلاد بابایی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ غمگین از میلاد بابایی,دانلود آهنگ های جدید میلاد بابایی,دانلود آهنگ با لینک مستقیم,دانلود آهنگ غمگین, ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیموررضائی شهریور
ت : شنبه 3 مرداد 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی